Miksi en kannata eutanasiaa?
Suomessa on yksi maailman pienimmistä imeväiskuolleisuuksista. Vähemmän kuin kaksi tuhannesta lapsesta kuolee ensimmäisen elinvuoden aikana. Osa vastasyntyneistä kuitenkin menehtyy. Vastasyntyneiden hoitoon erikoistuneena lääkärinä olen ollut tilanteissa, missä raskaasta tehohoidosta huolimatta vauvan selviytymisennuste on todettu toivottomaksi....











